Summa sidvisningar

lördag 12 november 2011

Fars dag

Den här helgen känns det i hjärtat att vara hemifrån. Det är ju FARS DAG nu på söndag. DOCK känner jag att jag är på rätt plats just nu. Min Far har ett uppdrag för mig här uppe och då är det bäst att lyda. Vad uppdraget innebär vet jag inte exakt än, men jag fick små  indikationer igår. Vi var samlade till en bönesamling i ett hem igår kväll. Profetisk smörjelse var utgjuten och många av de närvarande fick ett ord från Herren, även jag: Min Far har goda tankar om mig och jag är här för att min Far har ett uppdrag för mig i Orsa. Han kommer att ge mig den frimodighet och styrka jag behöver. Han har fört mig in i ett litet äventyr och Han vill lära mig någonting genom det. Jag ska få gå in i fler äventyr och det kommer Han att leda mig in i. Vad det är vet jag inte, men Han kommer att visa mig det, när jag söker Honom. 
Det ska bli spännande att se vad min Far leder mig in i. Jag vill att alla dagar ska vara Fars dag, dagar då jag umgås med Honom. Då kommer Han att visa mig hur min fortsatta väg ser ut.

Inga kommentarer: