Summa sidvisningar

tisdag 28 februari 2012

Ropet över "SVERIGE" är starkt och deras synd är mycket svår. 1Mos. 18:20

Om jag hade möjlighet att ställa mig framför regering och riksdag och tala till dem skulle mitt tal innehålla följande inslag:
  • Aborterna. Legala avrättningar!
  • Homosexualiteten. En styggelse i Guds ögon.
  • Skilsmässorna. En förbannelse för landet.
  • Äktenskapet/sambo. Endast äktenskapet mellan man och kvinna är rätt enligt bibelns ord.
  • Föräldrarnas rätt till sina barn. Staten har stulit rätten till barnen
  • Barnens rätt till sina föräldrar. Barnen måste ha rätt till EN mamma och EN pappa.
  • Förbättra ekonomin för familjen - att göra det möjligt för en förälder att vara hemma med barnen upp till sex års ålder
  • Barnen skall ha möjlighet att få hemundervisning om föräldrarna så önskar.
  • Genusdebatten. Gud skapade människan till man och kvinna. Inte till något könlöst. Tokerier!!
  • Statens stöld av pengarna i olika pensionsfonder. De pengar som medborgarna sparat för att att ha på sin ålderdom. Statens bolag spelar bort pengarna på roulette (börsen). Orättfärdigt!
  • Israels landområde är Israels inklusive Judéen, Samarien och Gaza plus landområdena ända till Eufrat!. "På den dagen slöt HERREN ett förbund med Abram och sade: "Åt dina efterkommande skall jag ge detta land, från Egyptens flod ända till den stora floden, floden Eufrat": 1Mos 15:18
När staten går stick i stäv med vad Guds Ord säger om dessa frågor, så ökar ropet i styrka från Sverige precis som under Sodoms och Gomorras tid.  Det finns säkert fler områden att ta upp, men det är vad jag just nu kommer på.

Inga kommentarer: